Wednesday, December 17, 2014

CHECK IT OUT

צהריים טובים חברים,
היום הגעתי לחנות הפופ-אפ של אתר האופנה 1item שנפתחה לכבוד החג לשלושה ימים בלבד!
אני כל הזמן משוטטת באינטרנט, קוראת בלוגים, עדכונים מה לבשו השבוע הגדולות והגדולים ביותר ובודקת איזה קולקציות מעניינות מושכות לי את העין כדי להתחדש לי בעוד פריט צבעוני.





השבוע נתקלתי באתר האופנה 1item עם קולקצייה מקסימה שמציעה 3 ימי מכירות משוגעים בקונספט מיוחד - הכל עד 50 ש"ח! 
כמובן שבתור אחת שכלכך אוהבת הוט קוטור ה-50 ש"ח האלו שכבר לא קיימים בשום חנות קרצו לי ואמרתי שאני חייבת לבדוק.
לכל הסקרניות, החנות המקסימה שנפתחה במיוחד לחג הציעה מגוון רחב של פריטים חדשים לחלוטין שלא נמכרים באתר וישר נחתו לפתח החנות בקניון דיזינגוף סנטר.
אז אחרי סיבוב ובדיקת הפריטים מצאתי לי כמה דברים יפים והמשכתי את היום בכיף!



קצת ממה שאני מדדתי(:


ככה זה נגמר בסוף..... (:


החנות פתוחה מה-17.12 עד ה19.12 לכל המידע אתן מוזמנות להכנס לאתר: 1item


I WAS WEARING
Shirt - Yucca
Pants - Benetton
Shoes - nine west

נתראה בפוסט הבא 3>






No comments:

Post a Comment