Thursday, December 25, 2014

MUST HAVE

היי לכם חברים,
אחרי שבוע מלא נצנצים ויהלומים אני לאט לאט חוזרת למציאות אבל משאירה לעצמי עוד קצת מקום לדמיון :)





אני תמיד חושבת שגם ספורטיבי יכול להיות נוצץ!
היום בגלל שהראש מלא רעיוניות, מחשבות ומטלות אין לי יותר מידי מה להגיד אני רק אניח פה את הפוסט הזה.. הפוסט הספורטיבי, הנוח וה"נוצץ" הזה (;
דבר ראשון אני חייבת לשתף את הפלדיום המהממים האלו, שנכנסו השנה כמו רוח סערה לארון שלנו.. אין ספק נעל השנה, מתאימה לכל רגע ונוחה בצורה בלתי רגילה.
הכי כיף לשחק עם הנעל, פעם גבוהות, פעם נמוכות, פעם מרושל.. 
וכמובן ה-קלאץ',  חיפשתי אחד כזה איזה כמה חודשים טובים, עד שהלכתי לחפש את התלבושת המתאימה לבר מצווה של אח שלי ברחובות דיזינגוף והקלאץ המדהים הזה נפל לידיי.
הוא השתלב מעולה ונתן נגיעה זוהרת לכל ההאוטפיט.
אקיצר, אני אתן לכם להנות מהתמונות כמו שאני נהנת מהלוק הזה!
הלכתי לי להסתובב.. לחפש אולי עוד איזה שאריות סופגנייה באיזו מאפייה.

שיהיה סופ"ש נעים לכולם!!!

I was wearing
Shirt - TNT
Pants - Zara
Shoes - Story
Gag - A+ TLV
Hat - Laline

נתראה בפוסט הבא 3>






No comments:

Post a Comment