Saturday, December 13, 2014

SERIOUS GIRL

עוד סופ"ש הגיע לו כשהוא סוגר שבוע עמוס ומלא פעילויות.
אבל אני כל-כך אוהבת את השעה וחצי האלו שאני מתחילה לבנות את הפוסט הבא שלי, בשביל זה שווה לעבור שבוע מעייף!
את הלוק הזה אני אוהבת במיוחד, שילוב של אאוטספיט זרוק ואפילו מעט ספורטיבי עם נעל גבוהה מבחינתי יכול למשוך את כל תשומת הלב.
מישהו קרוב אליי אמר לי לא מזמן.. "אני מעדיף נעל עקב עם מכנס שחור צמוד מאשר עם מכנס רחב כזה..", כן אבל.... הקלאסי והידוע מזמן כבר לא מושך אותנו, הניגוד והכביכול "לא מתאים" מזמן נהיה מתאים!
שבירת החולצה הספורטיבית עם המכנס ה-Loose אבל אני מודה דיי אלגנטי, בצבע חציל עם הקבקבים משרה לוק יום יומי אבל מושקע !



I was wearing
Shirt - TNT
Pants - Zara
Shoes - Adika
Sunglasses - Adashot
Bag - Guess

נתראה בפוסט הבא 3>




ועכשיו לנוח... שיהיה שבוע נעים!



3 comments:

  1. פוסט מצויין

    ReplyDelete
  2. הנעליים האלה פשוט שיא השלמות!!!
    בא לי אותם
    התמונות ממש יפות
    אהבתי את השילוב של הספורטיבי עם העקב

    ReplyDelete